.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجراي طرح حاميان ايتام در موسسه امام رضا(ع)

مدير اداري موسسه خيريه امام رضا(ع) شهرستان رودبار ويژه ايتام به تشريح طرح هاي جاري اين نهاد در حوزه توسعه مشاركت هاي مردمي در ماه مبارك رمضان پرداخت.
عباس نصيري با بيان اينكه موسسه خيريه امام رضا(ع) طبق سنوات گذشته با اجراي برنامه ها به ياري نيازمندان و ايتام خواهد شتافت گفت: موسسه خيريه امام رضا(ع) ويژه ايتام قريب به 450 خانوار تحت پوشش دارد كه با فرا رسيدن ماه مبارك رمضان برنامه هاي مختلفي را در سطح شهرستان رودبار اجرا خواهد كرد.
وي از توزيع سبد كالا به خانواده ها خبر داد وگفت: طبق سنوات گذشته در ماه مبارك رمضان سبد كالا بين خانواده هاي ايتام و نيازمندان توزيع خواهد شد.

*9امسال مدد جويان از اطعام و افطاري بهره مند مي شوند
وي در ادامه به طرح اطعام و افطاري در ايام ماه مبارك رمضان اشاره كرد وگفت: اين طرح با كمك منابع حاصل از كمك هاي مردمي موسسه خيريه امام رضا(ع) اجرا مي شود.
وي بيان داشت: در اين طرح خيرين، نيكوكاران و نوعدوستان مي توانند اطعام افطاري خود را مستقيما به صورت وجه نقد، مواد غذايي، غذاي طبخ شده را به دفتر موسسه خيريه امام رضا(ع) واقع در پايين بازار رودبار تحويل و يا به شماره حساب موسسه واريز نمايند.

*دعوت از مردم و خيرين براي ياري رساندن به ايتام
نصيري افزود: ارائه خدماتي به اقشار محروم بويژه ايتام و نيازمندان بدون همكاري خيرين و مردم ميسر نخواهد شد.
وي ادامه داد: بر اين اساس جذب كمك هاي نقدي و غير نقدي بصورت حضوري، واريز به شماره حساب موسسه و يا دريافت قلك هاي موسسه در دستور كار موسسه خيريه امام رضا(ع) قرار گرفت كه اين طرح در ماه مبارك رمضان به صورت ويژه اجرا خواهد شد.
وي در ادامه از خيرين و نيكوكاران خواست تا با واريز كمكهاي نقدي خود به شماره حساب( 0105171234001) بانك ملي، موسسه خيريه امام رضا(ع) را در اجراي هرچه بهتر اهداف موسسه ياري رسانند.

*جمع آوري فطريه در روز عيد سعيد فطر
وي در ادامه به اجراي طرح جمع آوري زكات فطره در پايان ماه مبارك رمضان اشاره كرد وگفت: همانند سالهاي گذشته در قالب اين طرح موسسه خيريه امام رضا(ع) ويژه ايتام با هماهنگي هاي صورت گرفته اقدام به جمع آوري زكات فطره از طريق صندوق هاي مستقر در مكان هاي اقامه نماز عيد سعيد فطر، مراجعه حضوري به دفتر موسسه خواهد نمود.

*اجراي طرح جمع آوري كمك هزينه تحصيلي دانش آموزان تحت پوشش
وي با بيان اينكه ماه مبارك رمضان امسال با ايام بازگشايي مدارس مقارن شده است گفت: طرح جمع آوري كمك هزينه تحصيلي دانش آموزان نيز در اين ماه انجام مي گيرد.
وي از نيكوكاران خواست تا با حمايت مستمر از يك دانش آموز و دانشجو هزينه تحصيلي يك يتيم و نيازمند را فراهم آورند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: هم اكنون قريب به يكصد نفر از ايتام بدون حامي هستند كه اميدواريم نيكوكاران و خيرين در ماه مبارك رمضان با اجراي (طرح حاميان ايتام شهرستان رودبار) اين تعداد ايتام را با حداقل مبلغ 150 هزار ريال ماهانه تحت پوشش قرار دهند.
وي با بيان اينكه موسسه خيريه امام رضا قريب به 9 سال خدمات ارزنده اي را به نيازمندان وايتام ارائه كرده است گفت: اينك بعد از 8 سال از تاسيس موسسه نوپاي مذكور خداوند را شاكريم كه عليرغم محدوديت‌هاي خود و تعدد مشكلات اقشار نيازمند و ايتام را تحت حمايت گرفته ايم
وي افزود: موسسه به عنوان يك نقطه كانوني و گرانيگاه تمركز كمك‌ها، مساعدت‌ها مورد ترغيب و تشويق مردم و مسئولين قرار گرفته و مراجعات متعدد، ارائه نظرات و ديدگاه‌هاي راه‌گشا، حمايت‌هاي معنوي و مادي مستمر هم‌زمان گواهي بر صدق بيان ما است.
وي اظهار داشت: تلاش و همت بنيان‌گذاران و مسئولين موسسه در تداوم ارائه خدمات به نيازمندان شهرستان همبستگي بالايي با تدوين و اجراي سياست‌هاي حمايتي و مالي در سطح شهرستان دارد.
به گفته وي تداوم نشست‌ها و هم‌فكري‌هاي مشترك سازمان‌هاي اجرايي حمايتي و مسئولين موسسه در جهت تبادل و انتقال تجربيات مربوط سهم مهم در برنامه‌ريزي مناسب دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.